hírek az érme másik oldaláról

A Fiatal Írók Szövetsége, a Hírcsárda és Tacskó Muki közös pályázata álhíreket generáló őrülteknek és szenteknek.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Rimóczi László: Wellwet

2010.12.09. 04:27 - a putnoki halottlátó

Címkék: celeb színész edda apró álhír színművészet

Wellwet.hu sztárbejelentő
Ha láttál valahol egy hírességet tetszőleges tevékenység közben, de ő nem látott téged, vagy csak nagyon kicsit, akkor írd meg! 

 

Lőrinc El az új budapesti rémlökdöső

Sziasztok! Lőrincz El Leslie íróművész, orientalista 2011 február 12.-én déltájban, a Kálvin teret a Ráday utcával összekötő járdaszakaszról kilökött az 15-ös busz elé. Először nem tudtam, mit tegyek, így csendben lapultam a kerekek alatt, míg a tibeti író kiverte a fejemen a pipáját, majd tovább ügetett rasztahajú csimbókszőrős jakján, imamalmát szórakozottan a feje felett pörgetve. Üdv: Anna.

Filmesztéta a fürdőszobában
 
Sziasztok! Február 32.-én Géz András a saját fürdőszobámban mikrorostos biogélt akart eladni nekem, ám szándékait túl korán fölismertem, és el akartam futni, mire megragadta az alsó ajkam, és ismét maga elé penderített, hogy figyeljem még. Puszi: fercsi36.
 
Két próba között
 
Március 16.-án Sárvölgyi János színészmester, az Amál és az üvegcsengő c. darab két próbája között leruccant inni egy fantát a Kisdögösbe, és én voltam a pultos. Odajött hozzám, és se szó, se beszéd letépte a fejemet. Ezek után nem akartam udvariatlan vagy tolakodó lenni vele, hiszen egy igazi celeb gyilkolt meg, és egy ilyen kaliberű embernek nem lehet csakúgy, hirtelen mozdulatokkal válaszolni, vagy odamondogatni.
Puszi: veragörény007
 
Pajor Imre túszkodott
 
Március 20.-án este, Pajor Imre szinténszínész túszul ejtett a bősnagyfarosi OTP-ben. Mikor berontott a banképületbe, azonnal lecsapta az ajtó mellett kornyadozó, nyugdíjas biztonsági őrt és kétszer a plafonba lőtt. A kasszák előtt kígyózó tömeget gyorsan levette a lábáról, mikor szokásos ál-illuminált stílusában előadott néhány mulatságos sanzont. Még az éppen kiérkező pénzszállítók is fetrengtek a röhögéstől. Bőven volt ideje kiüríteni a széfet, és lelépni az épület előtt járó motorral várakozó Gesztenyési Károly reklámszínművész társaságában. Üdv: balázska79
 
Straub Rezső tojásai
 

Március valahanyadikán a Szécsenyi Közgőzgyógyfürdőben flangáltam, mikor az egyik öltözőben szemtanúja voltam annak, hogy Straub Rezső színművészférfi az egyik szekrénybe – színházműsorokból sodort fészkébe - tojásokat rak. Nem mertem megvárni, míg kikölti, így elsuhantam a helyszínről. Sziasztok! Dorci.hu

Nagymária és a villamos
 
Sziasztok! Március 23.-án pénteken Győrben Gór Nagymária megemelte a kettes villamost, és majdnem leestem róla. Erősen kapaszkodtam, akárcsak utastársaim, addig, amíg Nagymária abba nem hagyta az emelgetést és vissza nem szaladt a közeli fenyvesbe, hogy táplálékot gyűjtsön kicsinyeinek a közelgő télre. Üdv: B. Ágnes, Biharszomorú.
 
„Folyami Attila a fejemmel focizott”
 
Március 25.-én az ED-DA lakodalmas rockegyüttes koncertjén voltam, amikor a tömeg annyira lázba jött, hogy hirtelen a vállára kapott engem és a színpadra dobott. A gond az volt, hogy éppen itt énekelt Attila is, aki annyira belehevült a Rázd, rázd kisangyalom és a Kicsi ez a ház, kirúgom az oldalát! népdalokba, hogy kapura rúgott a fejemmel. Ez nem volt szép tőle, de azért továbbra is szeretni fogom a zenéjét, és ezúton szeretném küldeni az Aranyeső a Székházra c. számot mindenkinek, aki szereti! Puszi: Sabagyöngye
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pallerozottelme.blog.hu/api/trackback/id/tr942498823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása